вівторок, 12 травня 2015 р.

Де і як купити товари Victoria's Secret для жителів України?

Сьогодні я пишу на трохи не типову тему для цього блогу. Але думаю, що ця тема всерівно буде цікавою для багатьох жінок і дівчат)))


Я впевнена, що кожна з вас хоча б кілька разів чула про білизну Victoria's Secret та про їх феноменальні покази та їх "ангелів" - найкращих світових моделей. Я завжди думала, що це мега дорога марка і що їх продукти коштують дуууже дорого. Але як виявилось я дещо помилялась...)


Першу покупку з Victoria's Secret я зробила напевно 2 роки тому (коли курс долара був ще 8 грн).
1) Де можна купити білизну та інші товари з Victoria's Secret?
 Відповідь може здатись очевидна -на офіційному сайті, тобто victoriassecret.com Так саме на офіційному сайті найвигідніше купувати їх товари. Чому саме тут - розкажу трохи далі.
2) Що я купляла на сайті  Victoria's Secret і що можу порадити
Білизна Victoria's Secret в перерахунку на нашу валюту коштує не дуже дешево, тому усе, що я купляла, це була білизна та купальник з розпродажу або акційні.
Майже завжди у них є акція, за якою ви можете вибрати 2 бюстгальтери за 50 доларів. Можна глянути тут . Розмірна сітка у них стандартна, тому можна не боятися і замовляти свій стандартний розмір.
Також замовляла собі купальник. Якість купальників просто сууупер. Ще мені подобається, що можна вибрати різні варіанти дизайну як верхньої, так і нижньої частини. Також в період розпродажу можна купити купальник за ціною починаючи від 30 доларів.
Я купувала купальник такого типу, тільки іншого кольору (такого зараз вже немає на сайті)


 Мені  дуже подобаються купальники такого типу, тому що в ньому дуже добре засмагати і не треба переживати, що залишаться білі смужки від лямок)))
Також мені дуже сподобалась косметика з фірми  Victoria's Secret.
Ще одна постійна акція, яка в них діє на косметику, це 4 продукти за 20 доларів
 Я купувала блиски, туші, тіні та підводку. Вся косметика дуже доброї якості (на момент моєї покупки 1 продукт обходився 40 грн). За таку ціну, то дуже навіть добра косметика. Найбільше мені сподобалась туш і тіні (зараз на сайті їх чомусь немає (((

3) Чому вигідно купувати саме на офіційному сайті?
Перша причина - це те, що ви 100% отримаєте оригінал і вам не потрібно буде переживати, щодо якості товару, який ви отримаєте.
Друга причина - на сайті майже завжди діє декілька дуже вигідних акцій. Наприклад, часто буває знижка від 15 доларів (на покупку 100 доларів знижка 15 доларів, на 150 дол - 20 доларів і так до 50 доларів при покупці на 300 доларів). Також при покупці більш ніж на 75 доларів ви майже завжди отримаєте подарунок: пляжну сумку, рушник, косметичку, тощо. Зараз при покупці від 75 доларів можна отримати пляжну підстилку.

УВАГА!!! Щоб отримати знижку або подарунок ОБОВ'ЯЗКОВО під час оформлення замовлення потрібно ввести КОД, всі коди є прямо на сайті. Н-д: зараз для отримання подарунка треба ввести код SUNNY75.
4) Як зробити покупку на офіційному сайті Victoria's Secret  проживаючи в Україні?= )
Є два варіанти. На офіційному сайті є пряма доставка в Україну. Тобто ви оплативши свої покупки картою вписуєте свою українську адресу і приблизно за 10-20 днів отримаєте своє замовлення. ( В одному з наступних постів напишу як саме оплачувати покупки в закордонних інтернет-магазинах).
 Але тут є і мінус - це вартість доставки. На покупку до 75 доларів вам доведеться оплатити 28 доларів за доставку.
Якщо у вас маленьке замовлення (на 30-50 доларів), то замовляти на свою українську адресу вам буде не дуже вигідно. Але тут теж є вихід. В такій ситуації вам варто скористатись послугами посередників, які за приблизно 10% від вартості вашого замовлення + оплата за вагу замовлять для вас будь які товари на довільну сумму (тоді за доставку ви оплатите 5-10 доларів замість 30). Якщо вам цікаво, то в коментарях можу дати посилання на посередника через якого я робила замовлення .

Щодо якості білизни Victoria's Secret , то якість на середньому рівні. Якщо чесно, то я чекала трохи більше. Для мене це якість на рівні білизни з H&M або Reserved. А от якість купальників досить непогана, мені сподобалось.

Ну і якщо ви вирішили замовляти на офіційному сайті, то дуже бажано, щоб ви знали англійську, бо це дуже полегшить ваші покупки))))



Надіюсь, що дана стаття була для вас цікавою.Якщо так, то ставте свої лайки і поширюйте)
На сьогодні це все.
Па-па
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...