четвер, 14 травня 2015 р.

Огляд на деякі продукти від Avon

Всім привіт!
Сьогодні напишу вам свою думку про деякі товари від Avon. В першу чергу хочу сказати, що я не являюсь консультантом даної фірми і ніякого відношення до них немаю, всі товари були куплені за мої власні кошти.
Я не дуже люблю продукцію різних каталожних фірм .Чому ж тоді я замовляла товари від Avon? Це замовлення я зробила майже випадково. В інтернеті я побачила, що в їх каталозі при замовленні будь-якого продукту можна купити легендарний Tangle Teezer всього за 80 грн. Звичайно, я не змогла відмовитись від такої пропозиції.


 Ось, що я замовила:

 Тепер про всі продукти напишу детальніше.

1)  Tangle Teezer. Для тих в кого виникне питання: "Це оригінал чи підробка?" . Скажу відразу - так, це оригінал. Avon - це американська фірма (принаймі таку інформацію я прочитала в інтернеті) і вони точно не стануть пропонувати китайські підробки. Та й коли я отримала Tangle Teezer, передивилась багато оглядів на оригінали і впевнилась, що ця щітка для волосся справжній Tangle Teezer.

Tangle Teezer від Avon
Tangle Teezer від Avon

Tangle Teezer від Avon
Tangle Teezer від Avon
 Ціна в каталозі: 80 грн (В наступному каталозі ціна стала вже 150 грн)
Моє враження: В цілому я дуже задоволена цією щіткою для волосся. Вона справді дуже добре розчісує як мокре, так і сухе волосся. Щодо того, що Tangle Teezer зовсім не "видирає" волосся, то тут я не погоджусь. Волосся  щітка таки трохи "видирає", але набагато менше, ніж усі інші мої щітки).
Мій вердикт: Tangle Teezer - класна щітка для волосся. За ціну у 80 грн - просто супер.А от викладати 300-400 грн за Tangle Teezer (так як продають у багатьох інтернет магазинах) це того не варто.
Моя оцінка 4+ з 5

2) Тіні для брів (Назва в каталозі "Косметичний набір для брів «Досконалість». У наборі: віск + пудра")

тени для бровей Eyebrow Set Soft Brown
Eyebrow Set Soft Brown

Відразу прошу вибачення, що віск трохи брудний, але це як мені здається, добре свідчить про те, що я ними користуюсь)
Ціна в каталозі: 39 грн
Моє враження: Тіні дуже класні. За таку ціну просто супер. В мене в світлому кольорі. Колір добре підходить для блондинок. Хороші матові тіні, не дають ніякої "рижини". А віск дає середній фіксуючий ефект.
В цілому цим продуктом я задоволена.
Моя оцінка: 4 з 5.

3) Помада Ultra Beauty, в мене в кольорі Eternal Flame (темно-червоний) та Totally Twig (темно-коричневий).

помада Ultra Beauty цвет  Eternal Flame и  Totally Twig
Верхня -Eternal Flame, нижня - Totally Twig
 На фото свотчі блиску (напишу про нього нижче) та помади Eternal Flame (посередині) та Totally Twig (нижня)
Berry Plush, Eternal Flame, Tottaly Twig

Ціна в каталозі: 22 грн.
Якість помади задовільна (а за свою ціну цілком непогана). Взяла я ці помади чисто з цікавості, бо мене зацікавили саме ці 2 кольори. Стійкість приблизно 2-3 години. Чи куплю я повторно ці помади - напевно ні, бо є багато інших помад, які мені подобаються набагато більше.
Моя оцінка: 3+ з 5.

4) Лайнер-підводка Mega Efects.
Ціна в каталозі : 49 грн
Про "хороші" продукти я вже написала, тепер перейдемо до продуктів, які  мені зовсім не сподобались і які я раджу нікому не купляти.



лайнер-подводка Mega Efects Eyeliner
Mega Efects Eyeliner
 Перше враження було дуже добрим. Лайнером дуже зручно користуватись, лінія виходить досить тонка і рівна. На перший погляд ніби все супер.
Але коли через 2-3 години я подивились в дзеркало на свій макіяж я була просто в шоці (Не випадково лайнер називається Мега Шок). Вся лінія відбилась на верхній частині повіки і це виглядало жахливо. Та ще й цю лінію було дуже тяжко відтерти і макіяж очей був остаточно зіпсований. Я використовувала цей лайнер всього декілька разів і кожного разу ефект повторювався.

Цей лайнер раджу обходити стороною, бо ефект панди певно мало кому сподобається.
Моя оцінка 2- з 5

5)  Блиск для губ Plump Pout (колір Berry Plush)
Ціна в каталозі: 39 грн
Ще один жахливий продукт. Колір досить гарний і на цьому все хороше, що про нього можу сказати закінчується. Перше, що мені дуже не сподобалось - це те, що блиск "щипає" губи. Але це ще можна якось пережити. Але його запах....він настільки жахливий, що я просто не можу користуватись цим блиском. Цей запах можна порівняти з запахом бабусиною косметики змішаним з ментолом і варенням. Бе-е-е-е
Моя оцінка: 2--- з 5.


блеск для губ Plump Pout Berry Plush
Plump Pout Berry Plush

Ось такі продукти я спробувала. Враження моє від косметики фірми Avon не дуже добре. Деякі продукти у них є досить непогані, але якість більшості продуктів залишає бажати кращого.
А які  продукти з Avon вам подобаються та не подобаються?
Пишіть в коментарях.
Па-па
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...