неділя, 12 жовтня 2014 р.

Чохол для планшета

Нещодавно я придбала собі планшет не дуже стандартного розміру 7,85 дюйма і стикнулась з одною невеличкою проблемкою...чохол.
Чому проблема? Адже зараз купити можна майже усе. Але тут виявилось кілька моментів. 
По-перше чохла самі під мою модель планшета я не знайшла. Універсальні чохли теж мали суттєві недоліки. На вигляд вони були відверто кажучи гидкі, не практичні, не якісні та в основному чорного кольору. Та й ціна таких чохлів стартує від 200 грн і вверх, що зовсім не відповідає їх якості.  Чорний колір я не люблю ні в одязі, ні в аксесуарах і купляти чорний чохол до білого планшета мені зовсім не хотілось.
Вирішення цієї проблеми я знайшла дуже швидко =) Я вирішила, що чохол я можу і сама прекрасно пошити. Ось що у мене вийшло:



Для його пошиття мені знадобилось 2 вида тканини (середина іншого кольору), синтепон (щоб чохол добре виконував захисну ф-ю), липучка та нитки.



Чохол застібається на липучку і надійно захищає ваш планшет.
Результатом задоволена. Чохол вийшов яскравий, оригінальний та функціональний.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...