понеділок, 27 жовтня 2014 р.

Мій перший бісерний джгут

У одному з постів я вже розповідала, що вишиваю сорочку тут . Вишивка традиційна червоно-чорна.
Нещодавно на одному з "мамських форумів" я побачила бісерні джгути. Хто не в курсі що це таке, ось дивіться:
Картинка взята тут

Ось ще приклад джгута:



Мені дуууууже сподобались ці прикраси. І я почала шукати в інтернеті інформацію про те, як зробити таку красу.
Так я дізналась, що джгути в'яжуть дуже дрібним гачком. Аде перед тим як приступити до роботи необхідно набрати бісер на нитку по схемі у відповідній послідовності та кількості.
Схеми для джгутів виглядають ось так:
Схема бісерного джгута
 В лівій частині картинки зображено яким буде наш джгут, в правій - схема набору бісеру на нитку (колір, кількість, послідовність).
Отже, інформація знайдена, схема вибрана, бісер підібраний і  пора починати освоювати техніку плетіння джгута.
Ох і тяжко мені це далося. Кажуть, що найважче плести перші 5 см джгута. В мене ніяк не виходило добре сплести ці перші сантиметри: то криво виходило, то губилась петля, то виявлялась зайва...словом розпускала я і починала все з початку разів 20-25 поки в мене почало виходити щось схоже на джгут. А далі вже було легше.

І ось що в результаті цих мучінь у мене вийшло:

Мій перший бісерний джгут
Цей джгут я назвала "Вишиванка"
Ось така Вишиванка
Цей джгут був зроблений у тих же кольорах, що і моя вишиванка, адже робився саме як аксесуар до сорочки. На скільки вдалою була моя перша спроба - судити вам.
Не скажу, що цілком задоволена результатом, але як на першу спробу, то думаю вийшло досить непогано.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...